ОРІЄНТОВНИЙ
ПЛАН ЗАХОДІВ
ЩОДО
ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ ПРАВОВИХ ЗНАНЬ З ДІТЬМИ
Тема |
Підтема |
Дидактична
наповнюваність |
Очікуванні
результати |
Я і моя родина Право на ім’я |
Я Моє ім'я |
Вправа «Ми схожі - ми різні» Розглядання себе у дзеркалі, колір волосся,
очей Імена всіх дітей у групі |
Визначають схожість та відмінності один від одного Лагідно звертаються до однолітків в групі |
Склад сім'ї Моя
домівка |
Називати імена (матусі, татуся, бабусі, дідуся, братиків, сестричок) - Називати свою адресу |
Розповідає про свою родину,
користуючись фото Малює свій будинок, квартиру де проживає |
|
Дитячий
садок - моя друга домівка |
Права і обов'язки дітей в сім'ї |
Формувати вміння звертатись ввічливо, виконувати їх прохання, доручення |
Спостерігає за працюючими дорослими, не заважаючи |
Я і мої однолітки |
Вчити дітей миритися під час
сварки Використовувати ввічливі слова «Добрий
день», «Дякую», «Будь ласка» |
Називає пестливі імена друзів, при потребі використовує мирилки Спілкується зі знайомими і незнайомими
людьми, використовуючи ввічливі слова |
|
Моя
Вітчизна - Україна |
Моя мова українська |
Знайомити дітей з творами українського фольклору |
Вивчати казки, забавлянки, хороводні ігри, пісні |
Народна творчість |
Слухати і наспівувати з дітьми колискові
дитячі пісні, народні мелодії |
Знає народні казки. Проспівує народні пісні, знає та грає у
хороводні ігри |
|
Продовжувати розвивати інтерес до народної творчості (казки, пісні, потішки) |
Вміло
використовує в творчих іграх народне художнє слово |
||
Народні сімейні традиції |
Захист прав казкових
героїв |
Право кожної дитини на життя, спілкування, житло |
Диференціює казкових героїв на злих та добрих |
Ми і природа |
Догляд за всім живим |
Формувати елементарні навички догляду за рослинами, рибками - Дбайливе ставлення до живих істот. |
Доглядає за мешканцями куточка природи (поливає квіти,
витирає листочки, кормить рибок. Орієнтується у знаках забороняючих нищити природу. |
Жива і нежива природа |
Вчити спостерігати за природою, виявляти бажання отримувати інформацію про неї |
Проводить нескладні досліди з водою, землею. Робить висновки |
Немає коментарів:
Дописати коментар