понеділок, 6 грудня 2021 р.

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ЗАХОДІВ ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ ПРАВОВИХ ЗНАНЬ З ДІТЬМИ

 

ОРІЄНТОВНИЙ ПЛАН ЗАХОДІВ

ЩОДО ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ ПРАВОВИХ ЗНАНЬ З ДІТЬМИ

Тема

Підтема

Дидактична наповнюваність

Очікуванні результати

Я і моя родина Право на ім’я

Я

 Моє ім'я

Вправа «Ми схожі - ми різні»

Розглядання себе у дзеркалі, колір волосся, очей

Імена всіх дітей у групі

Визначають схожість та відмінності один від одного Лагідно звертаються до однолітків  в групі

Склад сім'ї

Моя домівка

Називати імена (матусі, татуся, бабусі, дідуся, братиків, сестричок) -   Називати свою адресу

Розповідає про свою родину,  користуючись фото

Малює свій будинок, квартиру де проживає

Дитячий садок - моя друга домівка

Права і обов'язки дітей в сім'ї

Формувати вміння звертатись ввічливо, виконувати їх прохання, доручення

Спостерігає за працюючими дорослими, не заважаючи

Я і мої однолітки

 Вчити дітей миритися під час сварки

Використовувати ввічливі слова «Добрий день», «Дякую», «Будь ласка»

Називає пестливі імена друзів, при потребі використовує мирилки Спілкується зі знайомими і незнайомими людьми, використовуючи  ввічливі слова

Моя Вітчизна - Україна

Моя мова українська

Знайомити дітей з творами українського фольклору

Вивчати казки, забавлянки, хороводні ігри, пісні

Народна творчість

Слухати і наспівувати з дітьми колискові дитячі пісні, народні мелодії

Знає народні казки.   Проспівує народні пісні, знає та грає у хороводні ігри

 Продовжувати розвивати інтерес до народної творчості (казки, пісні, потішки)

Вміло використовує в творчих іграх народне художнє слово

Народні сімейні традиції

Захист прав казкових героїв

Право кожної дитини на життя, спілкування, житло

Диференціює казкових героїв на злих та добрих

Ми і природа

Догляд за всім живим

Формувати елементарні навички догляду за рослинами, рибками -   Дбайливе ставлення до живих істот.

Доглядає за мешканцями куточка природи (поливає квіти, витирає листочки, кормить рибок. Орієнтується у знаках забороняючих нищити природу.

Жива і нежива природа

Вчити спостерігати за природою, виявляти бажання отримувати інформацію про неї

Проводить нескладні досліди з водою, землею. Робить висновки

Немає коментарів:

Дописати коментар

Про проведенння Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції «Готовність дитини старшого дошкільного віку до систематичного навчання в школі»

  Готовність дитини до шкільного навчання. Що це означає? Правова база рішення батьків про вступ дитини до школи. Позиції та твердження щодо...